preč s nudou a začni tvoriť...

Reklamácia tovaru

Keď máš dosť času, (alebo rád čítaš dlhé romány) tak „Reklamačný poriadok“ vytvorený podľa zákona si môžeš stiahnuť a uložiť do počítača TU nižšie (a prečítať neskôr).

 

Keď nemáš rád dlhé čítanie, tak ponúkame jednoduchší variant.

 

Pre nás je samozrejmosťou, že ak nie je zákazník spokojný s u nás zakúpeným tovarom, tak tovar vymeníme za iný alebo Ti vrátime cenu tovaru - bez zbytočných otázok

 

Veľa internetových obchodov sa snaží vyhnúť tejto "záťaži" tvrdiac, že veľa zákazníkov túto možnosť zneužíva.

My veríme, že „ako sa do hory volá, tak sa z hory ozýva”.

 

Zabezpečujeme to, čo by sme aj my očakávali od internetového obchodu, a naši zákazníci práve toto oceňujú.

 

A preto sme sa proces reklamácie (aké škaredé slová) snažili čo najviac zjednodušiť.

 

Pred samotnou reklamáciu odporúčame prečítať si pár viet o našich zárukách nižšie:

 

    

 

 

Takže samotná reklamácia v krokoch:

 

- vyplň kontakty cez on-line formulár

- vyber si spôsob riešenia tvojej reklamácie

- doplň ešte údaje ktoré nám chceš oznámiť

- a odošli.

 

U nás je to také jednoduché. A nič nemusíš vysvetľovať!

 

Akonáhle obdržíme tovar začneme vybavovať tvoju reklamáciu.

 

V závislosti od toho akú formu riešenia tvojej reklamácie si vybral, budeme Ťa kontaktovať telefonicky a vyriešime  detaily, vymeníme Ti tovar za iný alebo bez výhovoriek vrátime peniaze – obratom (a nie do 14 dní - máme zlé skúsenosti)

 

 

Dokumenty:

Kontaktné údaje
Meno *
Priezvisko *
Telefonický kontakt *
Email *
Reklamácia
Číslo faktúry *
Kód reklamovaného výrobku *
Návrh na spôsob vyriešenia reklamácie

Iný návrh na riešenie reklamácie